נושא: אם כבר להכליל תאריך: 10/7/2007 4:55:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אז בכל ישוב אשר יש בו אוכלוסיה חלשה ו/או סמוך לישוב בעל אוכלוסיה חלשה ו/או קרוב למקום בו נמצאים עובדים זרים ו/או הוא מקום "עשיר" שיש בו "מציאות" הוא בסכנה של גניבות. אז נכון שיש איזה יישוב או שניים שלא עונים להגדרה, אבל ככל שמתקרבים לאחת ההגדרות יש סיכוי רב יותר לגניבות. לא כך? ולכן צריך להזהר מלצבוע מקום מסויים בשחור, בטח במקום אשר יש בו אנשים שכן משתדלים לשמר דו קיום מוצלח, למרות הפרעות כמו גניבות שמפריעות גם להם כי הן פוגעות להם בלקוחות.
|