הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2007 6:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  נסה לסביר טוב יותר:
נושא: נסה לסביר טוב יותר: תאריך: 10/7/2007 6:24:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

גם לי יש את הבלמים האלה. מה נשבר לך: האוזן על רגל הבולם, המתאם בין הבולם לקליפר או האוזן בקליפר עצמו?


חזרה לפורום