טקסט הודעת פורום
10/7/2007 6:24:00 PM
אסף פלג
נסה לסביר טוב יותר:
נושא:
נסה לסביר טוב יותר:
תאריך:
10/7/2007 6:24:00 PM
מחבר/ת:
אסף פלג
גם לי יש את הבלמים האלה. מה נשבר לך: האוזן על רגל הבולם, המתאם בין הבולם לקליפר או האוזן בקליפר עצמו?
חזרה לפורום