הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2007 8:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר יעקוב עם תוכן  אופני ש"מ
נושא: אופני ש"מ תאריך: 10/7/2007 8:18:00 PM
מחבר/ת: ניר יעקוב

מתלבט בין GIANT ANTHEM S לבין SCOTT REFLEX 35 שניהם פחות או יותר באותו מחיר, אם יש למישהו המלצה מענינת אודה לו מאוד.
ניר


חזרה לפורום