הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2007 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק זהר עם תוכן  anthem s
נושא: anthem s תאריך: 10/7/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: יצחק זהר

את הסקוט לא מכיר
רוכב כחודש וחצי על anthem s

בקניה שודרגו

ברקס דיסק הידראולי מאגורה ג´ולי
הילוכים שימנו דיאור 27 הילוכים
צמיגים קדימה 2.35
אחורה2.1

פשוט חוויה ממליץ בחום


חזרה לפורום