טקסט הודעת פורום
| 10/7/2007 8:26:00 PM |
|
נושא: anthem s תאריך: 10/7/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: יצחק זהר
את הסקוט לא מכיר רוכב כחודש וחצי על anthem s
בקניה שודרגו
ברקס דיסק הידראולי מאגורה ג´ולי הילוכים שימנו דיאור 27 הילוכים צמיגים קדימה 2.35 אחורה2.1
פשוט חוויה ממליץ בחום
|
חזרה לפורום |
|
|