נושא: שאלה- בולם תקוע באופניים?!?! תאריך: 10/7/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
שלום, יש לי אופניים חדשות בנות חודש וחצי ומאז שקניתי אותן אני מרגיש שהבולם הקידמי ממש קשה וגם תקוע.. הוא יורד אבל מאוד קשה\ יש גם הרגשה שהוא כבד.. אני מדבר עם אופני פרי רייד מסוג IRON HORSE YAKUZA ANIKI השאלה היא האם הבולם אמור להיות ככה?!?!ואפשר לסדר את זה איכשהו?
יש לי חבר עם אופניים כמו שלי ומהיום הראשון שהוא קנה את האופניים הבולם עובד חלק וצויין יורד ממש טוב..
תושה לעוזרים :suss:
|