טקסט הודעת פורום
| 10/7/2007 9:47:00 PM |
|
נושא: k2 תאריך: 10/7/2007 9:47:00 PM
מחבר/ת: אריק קדוש
רוכב על k2 attack2 האופנים בקנייה כחדשות עלו 3900 בולם קידמי רוק שוק 100 מ"מ מעביר אחורי וקידמי דאור 27 הילוכים אופניים נחמדות כאופני כניסה. לגביי משומש תתכוונן על משהו בתקציב שלך ואז תשאל.
|
חזרה לפורום |
|
|