טקסט הודעת פורום
10/8/2007 9:31:00 AM
נועם גרימברג
יש לך אחריות. לך לחנות שיבדקו וינחו אותך מה לעשות
נושא:
יש לך אחריות. לך לחנות שיבדקו וינחו אותך מה לעשות
תאריך:
10/8/2007 9:31:00 AM
מחבר/ת:
נועם גרימברג
לא סתם יש ליווי טכני של החנות, תנצל אותה. כך גם הבעיות יטופלו וגם תלמד איך לטפל באופניים שלך.
חזרה לפורום