נושא: מה הסיבה שהוא אסור. תאריך: 10/8/2007 9:47:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג
גם חומר שהוא מקור אנרגיה חלופי, כגון פחמימות, חלבונים, שומנים..., מתפרק בגוף בסופו של דבר לסוכר. הסוכר הוא אבן היסוד של תהליך יצור האנרגיה בגוף. ולכן גם אם תצרוך מקור חלופי הוא יהפך בסופו של דבר לסוכר. אם תפרט את מקור הבעיה זה ישפיע על התשובה, אם אתה מטופל על ידי רופא בשל הבעיה עדיף להתיעץ עימו מכיוון שהוא מכיר את מצבך באופן אישי ולא את התאוריה על המקרה הכללי שאתה סובל ממנו כמו שוכני הפורום. הרי אין תחליף ליעוץ אישי.
|