נושא: שאלה טכנית לגבי בולם manitou minute 2 אוויר תאריך: 10/8/2007 7:58:00 PM
מחבר/ת: דני_ ב
הבולם הנ"ל נמצא אצלי בשימוש כבר כמה חודשים.. לפני מספר חודשים כפתור הריבאונד שברגל התחתונה נתקע , וכתוצאה מנסיונות לסובב אותו הבורג (פלסטיק!) נגזר מבפנים. הזנחתי את המקרה ועכשיו זה מתחיל להציק לי כי אין לי שליטה בריבאונד ככל , וגם במילא הבולם זקוק לטיפול השנתי שלו. אגב-הבולם הוא בולם אוויר עם מערכת spv. ועכשיו לשאלות... 1.מהו המניע למקרה כזה? 2.כמה עולה טיפול לסיפור הזה + החלפת אטמים ושאר הירקות? (מי שכבר ביצא טיפול דומה עם אותה תקלה).
לאלו שיגידו תתקשר ליבואן ותשאל אותם....ליבואן אין תשובה ספציפית לתקלה ולמחיר הכולל לכל הסיפור (מצד אחד אני מבין זאת , כי עד שלא יפתחו את הבולם , קשה לשער את המחיר..) אבל בכל זאת אם מישהו חווה סיפור דומה אפילו עם בולם שאחר...אשמח לשמוע .
תודה מראש לעוזרים!
דני
|