טקסט הודעת פורום
| 10/9/2007 2:08:00 AM |
|
נושא: המלצה לבחירת בולם אחורי תאריך: 10/9/2007 2:08:00 AM
מחבר/ת: רועי דניאל
היי יש לי (אולי) מישהו שיביא לי בולם אחורי מארה"ב יש לי-rocket comp 06עם בולם RST chanber X יש המלצה (משהו לשבילים אגרסיבי) אשמח להצעות
|
חזרה לפורום |
|
|