הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2007 9:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עם שווין רוקט הייתי מאוד מרוצה עם בולם סליל-שמן
נושא: עם שווין רוקט הייתי מאוד מרוצה עם בולם סליל-שמן תאריך: 10/9/2007 9:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בולם סליל-שמן פשוט של RST, עם ריבאונד לא נשלט.

אם אתה מרוצה מהתנהגות האופניים עם בולם האויר, תוכל ללכת על בולם אויר-שמן של אחד היצרנים הגדולים.
לגבי העמידות - יש היום לא מעט בולמי אויר שיעמדו בהתעללות רצינית, ואפילו בולמי אויר שמיועדים לשימושי DH/FR.
השאלה היא רק מהו התקציב...



חזרה לפורום