נושא: עם שווין רוקט הייתי מאוד מרוצה עם בולם סליל-שמן תאריך: 10/9/2007 9:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בולם סליל-שמן פשוט של RST, עם ריבאונד לא נשלט.
אם אתה מרוצה מהתנהגות האופניים עם בולם האויר, תוכל ללכת על בולם אויר-שמן של אחד היצרנים הגדולים. לגבי העמידות - יש היום לא מעט בולמי אויר שיעמדו בהתעללות רצינית, ואפילו בולמי אויר שמיועדים לשימושי DH/FR. השאלה היא רק מהו התקציב...
|