נושא: Rock Shox duke xc 80mm תאריך: 10/9/2007 10:49:00 AM
מחבר/ת: רועי רז
אני משתמש בבולם הנ"ל על אופני ה Giant NRS 2005 שלי. אלו אופני XC\Trail. אני רוכב בדרך כלל יותר אגרסיווי בכיוון Trail. הבולם מתנהג ממש טוב בקטעים אגרסיווים של דרופים וירידות טכניות בגלישה או במהירות. הבולם אף פעם לא סגר מהלך גם לאחר דרופים של מטר והתיפקוד שלו בשיכוך של מהמורות קטנות גם ממש טוב. אני לא רוכב קל בערך 90 קילו עם ציוד. היתורונות הנוספים שלו הם המשקל הנמוך שלו, קשיחות צידית טובה ואמינות מעולה. החיסרון הוא כנראה במחיר....אבל ביד 2 כנראה תוכל להשיג במחיר טוב.
|