טקסט הודעת פורום
| 10/9/2007 2:27:00 PM |
|
נושא: ממש ליד באליש - הכל חולי מדי לדעתי תאריך: 10/9/2007 2:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
וחבל על המכלולים.
אבל בארי לא רחוק, ופינטזתי עליו באימון הקודם שהיה לי. לצערי לא היה זמן, והסתפקתי בקפיצות מעל הסוללות של המטווחים......
|
חזרה לפורום |
|
|