טקסט הודעת פורום
| 10/9/2007 4:00:00 PM |
|
נושא: חוקיות מנשא גג לאופניים תאריך: 10/9/2007 4:00:00 PM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין
שלום :)
קראתי המון הודעות ותגובות לגבי סוגיית חוקיות המנשא האחורי לאפניים .
אך לא מצאתי מידע לגבי העמסת אפניים על גג הרכב ...
עד כמה שידוע לי משעורי התאוריה (די מזמן ) יש מגבלת גובה
מישהו יודע ??
|
חזרה לפורום |
|
|