טקסט הודעת פורום
| 10/9/2007 7:36:00 PM |
|
נושא: avid שננעל? תאריך: 10/9/2007 7:36:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
תנסה לפתוח את הידית בכיוון ההפוך ללחיצה (לא בכח מידי שלא תשבור) יש כמו קליק וזה משחרר את השמן. ואז עם הפלסטיקים שבאים עם המעצורים (ישמחו לתת לך בכל חנות אופניים) בעזרת השם יהיה בסדר.
|
חזרה לפורום |
|
|