הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2007 7:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  גם לי נדפק הMINUTE
נושא: גם לי נדפק הMINUTE תאריך: 10/9/2007 7:38:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

בדיוק אותו דבר. רם החליף לי את כל הבוחנה של הSPV והריבאונד (זה אותה בוחנה) עלה לי 350 ש"ח אם אני זוכר נכון.


חזרה לפורום