טקסט הודעת פורום
10/9/2007 7:38:00 PM
אסף.. לא בשבת
גם לי נדפק הMINUTE
נושא:
גם לי נדפק הMINUTE
תאריך:
10/9/2007 7:38:00 PM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
בדיוק אותו דבר. רם החליף לי את כל הבוחנה של הSPV והריבאונד (זה אותה בוחנה) עלה לי 350 ש"ח אם אני זוכר נכון.
חזרה לפורום