הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2007 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי רובינשטיין עם תוכן  מעביר אחורי XTR או XT ?
נושא: מעביר אחורי XTR או XT ? תאריך: 10/9/2007 10:04:00 PM
מחבר/ת: קובי רובינשטיין

שלום
אני רוכב דיי ותיק באופני שטח ועם מעביר וכל המכלולים XT
במעביר האחורי שלי יש "חופש" בצירים וקורה שהשרשרת מדלגת (בד"כ לאחר קפיצה). זה לא קורה בגלל כיוון ! ומכאן שאני מתכוון להחליף את המעהיר האחורי ו...
רציתי לדעת סוף סוף את ההשוואה בין XT ל XTR.
הפער במחיר הוא עצום (XTR=שלוש XT).
ושאלה נוספת, לשימנו, מערכות מעבירים 2008 ששונים בעיצוב/מראה וכן במיבנה המכני.
מישהו יודע פרטים נוספים


חזרה לפורום