נושא: מעביר אחורי XTR או XT ? תאריך: 10/9/2007 10:04:00 PM
מחבר/ת: קובי רובינשטיין
שלום אני רוכב דיי ותיק באופני שטח ועם מעביר וכל המכלולים XT במעביר האחורי שלי יש "חופש" בצירים וקורה שהשרשרת מדלגת (בד"כ לאחר קפיצה). זה לא קורה בגלל כיוון ! ומכאן שאני מתכוון להחליף את המעהיר האחורי ו... רציתי לדעת סוף סוף את ההשוואה בין XT ל XTR. הפער במחיר הוא עצום (XTR=שלוש XT). ושאלה נוספת, לשימנו, מערכות מעבירים 2008 ששונים בעיצוב/מראה וכן במיבנה המכני. מישהו יודע פרטים נוספים
|