טקסט הודעת פורום
| 10/10/2007 7:32:00 AM |
|
נושא: שאלה לגבי suunto תאריך: 10/10/2007 7:32:00 AM
מחבר/ת: יובל להב
האם מישהו יכול להמליץ לי או שיש לו נסיון עם השעון suunto t3? אני מתלבט בין שעון דופק של suunto t3 לבין שעון פולר sc300 או שעון פולר s725x האם מישהו יכול לעזור לי להחליט אודה לכם אם תחזרו אליי
|
חזרה לפורום |
|
|