נושא: אזור רמות מנשה ושמורת הר חורשן תאריך: 10/10/2007 11:24:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג
יכול להיות יפה. ישנם כמה מסלולים באזור, רב האזור מישורי פחות או יותר וניתן לעלות על אחת הגבעות או לחפש נקודת תצפית על ההר (העליה עליו לא הכי קשה). אין לי פירוט מדוייק של המסלול אבל חיפוש בגוגל יעלה בטח כמה תוצאות.
|