נושא: ליתר דיוק... תאריך: 10/10/2007 7:38:00 PM
מחבר/ת: איתי 360
11,200. אני קניתי לפני שבועיים בערך Specialized Stumpjumper FSR comp 2007 ונהנה מהם מכל נסיע. שמעתי שדגמי Stumpjumper FSR 2008 הם XC טהור בעיקר (תקנו אותי אם אני טועה) והשאירו ל-Enduro את הנסיעה האגרסיבית. אין ממש שינוי בין דיגמי 2007 comp ל- 2008 comp (חוץ מהשילדה כמובן!) השאלה היא מה סיגנון הרכיבה שלך?
|