הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2007 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי לקס עם תוכן  מענה לכולם
נושא: מענה לכולם תאריך: 10/10/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: עמי לקס

סגנון רכיבה: שבילים בן שמן, כרמי יוסף וקרוס קנטרי (בחלוקה שווה). אוהב קצת להשתולל -- לא יותר מידי קפיצות אבל אוהב לקחת ירידות במהירות -- על אבנים סלעים וכד´ -- לא DH!

לגבי הדגם -- השאלה שלי מתמקדת בהבדל בין TREK ל - ספשיליזד בדגם אופני שבילים 2008. לשתי החברות יש מס´ דגמים לסגנון זה כאשר המחיר עולה לפי רמות אבזור וההמחירים מאוד דומים בין רמות דומות של החברות -- הבדל של אולי עד 500 ש"ח בדגם הבסיסי ובדגם הבא אחריו.

לכן מה שמעניין אותי זה לא הבדל בין Elite או Comp בספשיליזד או בין EX7 EVO לבין EX8 EVO ב - TREK אלא בין שני דגמים בהתייחס לשיטת השיכוך שלהם גאומטרייה, קשיחות, יציבות, בובינג שהם פרמטרים אינהרנטיים של האופנים. כל השאר ניתן להחליף. :D


חזרה לפורום