נושא: תגובה תאריך: 10/10/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ
אני לא איזה מומחה או משהו כזה, אני התחלתי לרכב כביש לפני ארבע חודשים. קניתי אופניים יד שנייה מסוג trek 1400 אופניים יחסית קלים, מזלג קידמי ומוט כיסא מקרבון. מערכת הילוכים שימנו 105, פדלים אולטגרה. המחיר היה 3500, תמורה מצויינת למחיר אני מאוד נהנה מהם.
|