טקסט הודעת פורום
10/10/2007 10:27:00 PM
יובל להב
טרק פיול אי איקס 7
נושא:
טרק פיול אי איקס 7
תאריך:
10/10/2007 10:27:00 PM
מחבר/ת:
יובל להב
לדעתי קח את הדגמים החדשים של טרק לי אישית יש את הדגם הזה שקניתי לפני שבועיים וכבר רכבתי עליהם שלוש פעמים ונהניתי.
חזרה לפורום