הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2007 9:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  טוב, אז חזרנו מירח הדבש, באוסטריה, עם האופניים
נושא: טוב, אז חזרנו מירח הדבש, באוסטריה, עם האופניים תאריך: 10/11/2007 9:21:00 AM
מחבר/ת: baby x

היה מדהים, פארק מושקע, רכבלים, דרופים אימתניים בנויים היטב, והתוצאה?

אושר גדול על הפנים, 4 סטים של רפידות שנגמרו, וגעגועים עזים לרכיבה בחורף.

נו, אז מתי אליפות הארץ אמרנו? נובמבר?

אחח, מנרה מנרה.


חזרה לפורום