נושא: טוב, אז חזרנו מירח הדבש, באוסטריה, עם האופניים תאריך: 10/11/2007 9:21:00 AM
מחבר/ת: baby x
היה מדהים, פארק מושקע, רכבלים, דרופים אימתניים בנויים היטב, והתוצאה?
אושר גדול על הפנים, 4 סטים של רפידות שנגמרו, וגעגועים עזים לרכיבה בחורף.
נו, אז מתי אליפות הארץ אמרנו? נובמבר?
אחח, מנרה מנרה.
|