טקסט הודעת פורום
| 10/11/2007 2:54:00 PM |
|
נושא: זקוק לעזרה בבחירת בולם אחורי תאריך: 10/11/2007 2:54:00 PM
מחבר/ת: רועי דניאל
היי יש לי (אולי) מישהו שיביא לי בולם אחורי מארה"ב יש לי- rocket comp 06 עם בולם RST chanber X יש המלצה (משהו לשבילים אגרסיבי) אשמח להצעות תודה ד"ר R
|
חזרה לפורום |
|
|