הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2007 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז עם תוכן  עזרה בחיזוק בולם דיסק.............
נושא: עזרה בחיזוק בולם דיסק............. תאריך: 10/11/2007 5:47:00 PM
מחבר/ת: רז

היום פירקתי את הגלגל האחורי של האופניים שלי לצורך ניקוי, אבל כשהחזרתי את הגלגל למקום ויצאתי לרכב על האופנים גיליתי שהלחיצה על הידית של הבולם האחורי שלי יותר "רכה" והוא מגיב יותר לאט, אני פתאום צריל ללחוץ את יותר הידית על מנת שהוא יעצור...הבולם הוא הידראולי דרך אגב .....איך אני יכול לסדר את זה?
תודה


חזרה לפורום