נושא: יש לי מספר רעיונות: תאריך: 10/11/2007 8:09:00 PM
מחבר/ת: רועי רז
יש לי מעצורים הדראולים גם וקרה לי מספר פעמים שהגלגל לא ישב טוב במקום ואז היו לי בעיות בברקסים. בעיקר הדיסק לא היה מקביל עם הרפידות. סיבות נספות שיכולות לגרום לירדה בביצועי הברקס והם לא קשורים לפיריוק של הגלגל הם: א. יש אוויר במערכת וזה גורם למהלך הארוך של הידית עד שאתה מרגיש את "הנשיכה" של הברקס. זה קוה בדרכ אחרי הרבה זמן שימוש של יותר משנה. אז צריך לעשות ניקוז אויר.
ב. יכול להיות שבזמן הניקוי טיפטף שמן על הרפידות או חומר ניקוי וזה פוגם בביצועים שלהם.
תנסה לפרק ולהרכיב את הגלגל עוד פעם ותגיד אם נשארת הבעיה.
|