נושא: אני חושב שאתה צריך להבין למה מיועדות האופנים תאריך: 10/12/2007 1:58:00 PM
מחבר/ת: רועי דניאל
אני חושב שאתה צריך להבין למה מיועדות האופנים ולפי צרכים לבחור כי ממה שאני זוכר הדגמים הקודמים שדיברת עלייהם(אלה שביקשת המלצה בין שנייהם) ממש לא בכיוון לי יש רוקט קומפ של שאווין06 ואני רוכב שבילים אגרסיבי, קורס קאנטרי,קצת קופץ (לא יצא לי קפיצות מאוד גבוהות-עדיין) ואני מאוד מרוצה מהאופניים (אגב יש עלייהם מחיר מצויין ואם תשב להם על הווריד קצת אולי תוריד עוד) בהצלחה
|