נושא: מחפש שותפים או קבוצת רכיבה מאיזור הקריות/חיפה תאריך: 10/12/2007 11:35:00 PM
מחבר/ת: עידן מלכה
שלום לכולם שמי עידן ואני מחפש קבוצת רכיבה מאיזור הקריות/חיפה .....סגנון הרכיבה שלי הוא XC ונוטה לקצת יותר אגרסיבי, אני בן 27 ויש את כל הציוד הנדרש....תודה.
גם לא חייבת להיות קבוצת רכיבה ...פשוט עוד רוכב או שניים לעשות רכיבות בכייף.....
|