טקסט הודעת פורום
10/13/2007 12:08:00 PM
ישראל צשלה
חןפש בקסטה האחורית
נושא:
חןפש בקסטה האחורית
תאריך:
10/13/2007 12:08:00 PM
מחבר/ת:
ישראל צשלה
שלום.......
שמתי לב שיש לי קצת חופש בקסטה האחודית (xt)
האם זה צריך להיות כך ?
ואם לא אז האם אפשר לבטל את החופש הזה?
חזרה לפורום