הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2007 12:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל צשלה עם תוכן  חןפש בקסטה האחורית
נושא: חןפש בקסטה האחורית תאריך: 10/13/2007 12:08:00 PM
מחבר/ת: ישראל צשלה

שלום.......
שמתי לב שיש לי קצת חופש בקסטה האחודית (xt)
האם זה צריך להיות כך ?
ואם לא אז האם אפשר לבטל את החופש הזה?


חזרה לפורום