הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2007 6:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  חופש תנועה בקסטה.
נושא: חופש תנועה בקסטה. תאריך: 10/13/2007 6:39:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

ישנם כמה סיבות.
1. הסיבה הקלה יותר לתפעול: הקסטה לא מחוזקת מספיק, פשוט לחזק.
2. הפריילאוף, שנמצא בציר הגלגל (נאבה) ותפקידו לאפשר דיווש לאחור או תנועה קדימה ללא נעילה של הקסטה ומכאן תנועה בלתי פוסקת של הפדאלים, משתחרר קצת ויוצר חופש תנועה שמתבטא בקסטה, זה קורה תמיד ונפוץ ביותר. להחליף פריילאוף לא ממש כדאי אם התנועה היא תנועה קלה. כל עוד הקסטה לא מסתובבת על עצמה ללא סיבוב הגלגלף הפריילאוף בסדר, גם את תחליף אחד חופש התנועה יחזור לאחר כשבועיים של רכיבה.
3. ציר הגלגל צריך טיפול, חיזוק או החלפה. תלוי בנזק.




חזרה לפורום