נושא: מה משותף לשלשת הדגמים ? תאריך: 10/14/2007 12:16:00 AM
מחבר/ת: יוס י
חוץ מזה שלכולם יש שני גלגלים ? ה- X1 , אופני fr שלא יקלו עליך בעליות ה- FSR XC, כשמם כן הם - אופני XC ואתה רוצה קצת יותר. לגבי ה GT, לא ברור איזה דגם. האם זה ה- 5 3.0 - שהם אופני AM ? (לא רעים לשימושים שציינת)
|