הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2007 12:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  מה משותף לשלשת הדגמים ?
נושא: מה משותף לשלשת הדגמים ? תאריך: 10/14/2007 12:16:00 AM
מחבר/ת: יוס י

חוץ מזה שלכולם יש שני גלגלים ?
ה- X1 , אופני fr שלא יקלו עליך בעליות
ה- FSR XC, כשמם כן הם - אופני XC ואתה רוצה קצת יותר.
לגבי ה GT, לא ברור איזה דגם. האם זה ה- 5 3.0 - שהם אופני AM ? (לא רעים לשימושים שציינת)




חזרה לפורום