הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2007 11:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  בסדר גמור
נושא: בסדר גמור תאריך: 10/14/2007 11:56:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג

יש לך את האופניים לשבועיים ניסיון. תרכב ותחליט לבד אם הם עומדים בדרישותיך. תהנה ברכיבות. :)


חזרה לפורום