טקסט הודעת פורום
10/14/2007 11:56:00 AM
נועם גרימברג
בסדר גמור
נושא:
בסדר גמור
תאריך:
10/14/2007 11:56:00 AM
מחבר/ת:
נועם גרימברג
יש לך את האופניים לשבועיים ניסיון. תרכב ותחליט לבד אם הם עומדים בדרישותיך. תהנה ברכיבות. :)
חזרה לפורום