הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2007 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד הובני עם תוכן  אני מוכר ב3600
נושא: אני מוכר ב3600  תאריך: 10/14/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: נמרוד הובני

אופנים למתחילים ומתקדמים אני אישית מתחיל אני מוכר haro x7 2006 עלו אופני אולמאונטיין טוב מאוד הם ניקנו לפני שנה לא היה בהם שימוש רווב כי יש לי אופני mtb street המחיר שלהם מצחיק אני קניתי ב7500 והחלפתי להם חלקים
פרטים נוספים בטלפון 0523085944 אני ישמח לענות לכל שאלה אבל אני חייב את הכסף בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!


חזרה לפורום