נושא: הכל תלוי בכסף ורצון תאריך: 10/15/2007 11:26:00 PM
מחבר/ת: יצחק זהר
מי קבע שלא טוב להתחיל בשיכוך מלא בדרך כלל אנשים מהססים אם הם ירכבו או לא לכן קונים בפחות כסף ואם רואים שרוכבים ומתמידים ואוהבים את העסק אז משדרגים אם אתה מכיר את עצמך אז אתה יודע אם תתמיד או לא ואיזה סגנון רכיבה תרכב + כמה כסף אתה רוצה ויכול להשקיע ותיגש ישר לעניין בהצלחה ותהנה
|