הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2007 11:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק תדיר עם תוכן  אם יש לך רנו קנגו הרעיון הכי טוב זה....
נושא: אם יש לך רנו קנגו הרעיון הכי טוב זה.... תאריך: 10/16/2007 11:14:00 AM
מחבר/ת: איציק תדיר

אם יש לך רנו קנגו הרעיון הכי טוב זה להכניס את האופנים בתוך האוטו.


חזרה לפורום