נושא: אם אינך אדם כבד במיוחד תאריך: 10/17/2007 8:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
תוכל להסתפק ברוחב צמיג של 2.1, למשל:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=764 שאינני מכיר באופן אישי, או:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=1147 שתפור על השימושים שאתה מתאר:
וגם אלברט: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=1221 שהוא צמיג מהולל ואיכותי.
ישנם גם אחרים. שים לב שאינך זקוק לצמיג קל במיוחד (ויקר יותר, ולפעמים עמיד פחות), ושאינך זקוק לפרופיל "קרבי" של קוביות גדולות.
יום טוב
|