טקסט הודעת פורום
| 10/17/2007 3:07:00 PM |
|
נושא: שמע תאריך: 10/17/2007 3:07:00 PM
מחבר/ת: דני א
אל תקח ת ספשילייזד כי זה לא אופני אורבן!! זה סתם אופני קרוס קאנטרי אם קצת יכולות אורבן ממש קצת אני אומר לך לך אל מה שאמרתי לך זה מבצע ממש שווה לאחלה אופנייים שתוכל לעשות אתם קפיצות =) לך על הפיירבול
|
חזרה לפורום |
|
|