טקסט הודעת פורום
10/17/2007 3:16:00 PM
נועם הלוי
בולם אחורי
נושא:
בולם אחורי
תאריך:
10/17/2007 3:16:00 PM
מחבר/ת:
נועם הלוי
מישהו יודע איך באיזו צורה אמור להיות מורכב הבולם האחורי או שזה בכלל לא משנה?
חזרה לפורום