הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2007 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם הלוי עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 10/17/2007 3:16:00 PM
מחבר/ת: נועם הלוי

מישהו יודע איך באיזו צורה אמור להיות מורכב הבולם האחורי או שזה בכלל לא משנה?



חזרה לפורום