נושא: מצאלים לנחל הבשור תאריך: 10/19/2007 10:22:00 AM
מחבר/ת: סיגל סגל
תוכל להחנות את הרכב בתוך הקיבוץ ולהיכנס לתוך נחל הבשור באיזור גשר החבלים.אפשרות לינה אצל סמדר בעין הבשור.0502388821. ולמחרת מוקדם בבוקר לחזור בצד השני של הנחל. או באותו היום בדרך הבשור.או לקבל הקפצה למחרת עד האוטו.
|