נושא: לום לכולם: כנסו תאריך: 10/19/2007 4:18:00 PM
מחבר/ת: אלדד קניאל
החלטתי להכנס לעולם רוכבי האופניים (אופני הרים) אני מכור כבר לספורט הסקי אך מכיוון שאני מחפס תחום נוסף לכל ימות השנה, החלטתי "ללכת" לתחום האופניים. עוד אין לי , אני מתכוון לקנות בקרוב, אזדקק להרבה עצות. שבת שלום אלדד
|