הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2007 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד שחר עם תוכן  הי יענקלה
נושא: הי יענקלה תאריך: 10/19/2007 6:40:00 PM
מחבר/ת: נמרוד שחר

כמו תמיד, התשובה מסובכת?
ראשית, אתה מחפש אופני כניסה? באיזה תקציב? ל XC?
היה עוזר אם היית מצרף לינק למפרט של כל זוג...
בתור בעלים של reflex 20 מזה כמעט שנתיים אני יכול לומר לך שסקוט בנו אופניים מצויינות לרמת כניסה! עושות XC מעולה. אני ממליץ לכך אפילו לרדת במפרט לרמה 20 ובהפרש להחליף כיסא וצמיגים (אלה של סקוט פשוט לא לעניין).
השאלה היא האם יש לך תקציב מעט גדול יותר? אם כן, לך על שיכוך מלא (רק משהו טוב בבקשה...) ואפילו זוג משומש (ככה לא תצטרך להחליף בעוד שנה-שנתיים ותהנה יותר בכל רכיבה).
:suss:



חזרה לפורום