הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2007 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יענקלה אברהם עם תוכן  היי נמרוד
נושא: היי נמרוד תאריך: 10/19/2007 7:40:00 PM
מחבר/ת: יענקלה אברהם

היי נמרוד

אני רוכב כבר מספר שנים XC על אופני HARO ומעונין לשדרג ,
אני לא הולך על שיכוך מלא היות ובתקציב של 4000 -5000 אני מעדיף לקבל מפרט
טוב יותר בזנב קשיח, בתקציב זה עבור שיכוך מלא אני מקבל רכיבים בדרגה נמוכה יותר
וכו´ ....
http://www.cobra-bordo.co.il/product.asp?productid=3247
http://www.khsbicycles.com/04_alite_3000_07.htm
צרפתי את הלינקים


חזרה לפורום