נושא: היי נמרוד תאריך: 10/19/2007 7:40:00 PM
מחבר/ת: יענקלה אברהם
היי נמרוד
אני רוכב כבר מספר שנים XC על אופני HARO ומעונין לשדרג , אני לא הולך על שיכוך מלא היות ובתקציב של 4000 -5000 אני מעדיף לקבל מפרט טוב יותר בזנב קשיח, בתקציב זה עבור שיכוך מלא אני מקבל רכיבים בדרגה נמוכה יותר וכו´ .... http://www.cobra-bordo.co.il/product.asp?productid=3247 http://www.khsbicycles.com/04_alite_3000_07.htm צרפתי את הלינקים
|