הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2007 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד שחר עם תוכן  הי יענקלה
נושא: הי יענקלה תאריך: 10/19/2007 11:19:00 PM
מחבר/ת: נמרוד שחר

טוב, השנים מאוד דומים במפרט ואין ספק ששניהם ישרתו אותך היטב (עדיין יהיה זוג שעליו תרגיש "נכון" יותר מבחינת תנוחה). אבל, בתקציב שלך אתה יכול למצוא "בונבון" משומש ממישהו שקנה ופרש.
זוג שני כבר עדיף משוכך לגמרי! איתו תגיע רחוק יותר ורענן יותר.
ואם מדובר ביד שניה ממשהוא שפרש, אז גם תוכל לקבל מכלולים סבירים+ על שילדה טובה.

עזוב אותך מכל המוכרים בחנויות שמספרים לך סיפורים על "אופני תחרות ז"ק שיתנו בראש לכולם" אתה תקלל אותם אחרי יום רכיבה בערוץ נחל! פנק את עצמך בזוג טוב שלא מתנדנד מידי ובסוף אתה תודה לי.


חזרה לפורום