הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2007 12:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  טרק 4300
נושא: טרק 4300 תאריך: 10/21/2007 12:27:00 AM
מחבר/ת: ליאור

האם יכול להיות שיש רק רגולאז בצד אחד ולא בשני המעבירים? אצלי יש רק במעביר ההילוכים השמאלי (1-2-3) סלחו לי אם המושגים שלי לא מדוייקים




חזרה לפורום