טקסט הודעת פורום
10/21/2007 12:27:00 AM
ליאור
טרק 4300
נושא:
טרק 4300
תאריך:
10/21/2007 12:27:00 AM
מחבר/ת:
ליאור
האם יכול להיות שיש רק רגולאז בצד אחד ולא בשני המעבירים? אצלי יש רק במעביר ההילוכים השמאלי (1-2-3) סלחו לי אם המושגים שלי לא מדוייקים
חזרה לפורום