הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2007 6:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  סלחנו - אבל בוא נעשה קצת סדר...
נושא: סלחנו - אבל בוא נעשה קצת סדר... תאריך: 10/21/2007 6:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מכיון שכל המערכת מעבירה הילוכים, בוא נקרא "מעביר" לחלק התחתון, שנוגע בשרשרת, ו"ידית" (או שיפטר בלעז) לחלק שמורכב על הכידון, ובו אתה נוגע.

ישנן מערכות שבהן יש רגולאז´ גם בידיות וגם במעבירים. היתה לי בעבר מערכת שבה היה רגולאז´ בידית השמאלית בלבד, ובמעביר האחורי בלבד.
נראה לי שזה המצב אצלך. מאוד מקובל רגולאז´ במעביר האחורי, וסביר להניח שזה המצב אצלך.

בהצלחה


חזרה לפורום