הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2007 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט עם תוכן  יש לי כאלו
נושא: יש לי כאלו תאריך: 10/21/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: אביב להט

והם לא הכי חזקים שיש... רכיבת קרוס קאונטרי מחייבת אותך לאחר כשבועיים שלושה בערך ליישר אותם. תבדוק גם dt או sun יש להם חישוקים חזקים מאוד.


חזרה לפורום