טקסט הודעת פורום
| 10/21/2007 10:01:00 PM |
|
נושא: יש לי כאלו תאריך: 10/21/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: אביב להט
והם לא הכי חזקים שיש... רכיבת קרוס קאונטרי מחייבת אותך לאחר כשבועיים שלושה בערך ליישר אותם. תבדוק גם dt או sun יש להם חישוקים חזקים מאוד.
|
חזרה לפורום |
|
|