נושא: אכן מבלבל... :eek: תאריך: 10/22/2007 1:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הגודל צריך להיקבע רק על פי רכיבה, ותחושה. כמו שאומרים אצלנו - לפי התחת. אתה בערך במידה L, אשתך בערך במידה M - אבל רק בערך. יש חברות שהיא S, יש חברות שאתה XL - או M. ויש חברות שמדברות באינטשים, ושם בכלל שמח.
ז"ק = זנב קשיח = אופניים שיש להם בולם זעזועים קדמי, אבל לא אחורי (ולכן הזנב קשיח). ש"מ = שיכוך מלא = אופניים שבהם מותקן בולם זעזועים אחורי בנוסף על הקדמי. יקר, כבד, מסובך, אחיזת קרקע משובחת (משמעותי בעיקר במצבים קיצוניים), פינוק לישבן (לא שמעת אותי אומר את זה).
TREK היא חברה מכובדת, וכך גם שווין. חברות בעלות דגמים זולים וטובים: הארו, ספשלייזד, מרידה, מונגוס, GT ויש לא מעט אחרים.
|