נושא: שמן אופניים טוב לרכיבה חורפית? תאריך: 10/22/2007 5:45:00 PM
מחבר/ת: אבישי P
ערב טוב! אומנם החורף מהסס לבוא, אולם אף פעם לא מוקדם מדי להתכונן. השאלה הפעם היא באיזה שמן מומלץ לעשות שימוש בחורף? בקיץ סקרתי וסרקתי שורה של שמנים עד אשר מצאתי את שהיא, לטעמי האישי בלבד, נקודת האיזון: השמן הכחול של רוק-N-רול. השאלה היא האם טוב/נכון/רצוי להמשיך לעשות בו שימוש גם בחורף (הן לאופני השטח והן לאופני העיר) או שמא יש מקום לעבור לסוג אחר של שמן ("רטוב"? "עבה"? "עיראקי"? - יש המון הצעות ואין מזור). אשמח לעצות ודיעות בנושא. בתודה. אבישי
|