נושא: שלום רב לכל הרוכבים תאריך: 10/22/2007 11:47:00 PM
מחבר/ת: Raaya Rachel
אני סטודנטית אוניברסיטת חיפה חייבת לעשות סקר דרך שאלון כדי לבדוק האם יש צורך לבניית קמפינג באתר אופניים "לה מדווש" בקיבוץ בארי משהוא מוחן לעזור לי יכול לכתוב למייל שלי [email protected] אני אשלח את השאלון מודה לכם מראש אל רצון לעזור לי
|